کتاب 5

کتاب سرنوشت شما در 5سال آینده!    

The 5 Book                                                                                                                                                                       

نویسنده: دن زادرا

مترجم: مریم هاشمی احتساب

انتشارات: البرز

 

لینک خرید کتاب در آدینه بوک:

www.adinehbook.com

این کتاب را میتوان در حیطه کتاب های انگیزشی قلمداد کرد. اما تفاوتی که با دیگر کتاب های انگیزشی دارد در مشخص کردن ارزش های مهم انسانی است.

هدف اصلی این کتاب مشخص کردن اهداف کلی زندگی بر پایه ارزش های متعالی است بطوری که ارزش هر انسان را خیلی والاتر از آنچه ما تصور می کنیم در نظر میگیرد و در کنار آن با راهکارهایی کاربردی به ما می آموزد که چطور قدم اول برای رسیدن به هر هدفی را برداریم. در کنار آن برای ما مشخص میکند که آیا هدفی را که در نظر گرفته ایم آیا ارزش زمان و تلاشی که برای آن می کنیم را دارا هست یا خیر!

یکی دیگر از عناوین مهم این کتاب مشخص کردن زمان هر فرد برای انجام هر کاری است و پر رنگ کردن زمان های از دست رفته و در کنار ایجاد راهکارهای مناسب برای مدیریت زمان است.

خوبی این کاب استفاده بسیار زیاد از مثال های عینی و کاربردی در زمینه های مختلف است و به نوعی افراد برجسته در هر زمینه ای را الگوی ما قرار می دهد.استفاده از کلمات قصار بزرگان نیز به این کتاب جذابیت خاصی داده. این که ما یک دسته بندی درست و اصولی از آنچه که در زندگی خواهان آن هستیم نیز در زمره ی دسته بندی های این کتاب قرار می گیرد مثلاً این که یک زندگی خوب باید چند بعد مهم داشته باشد که مهمترین آنها عبارت اند از: امور معنوی، روابط، دوستی ها، سفر، ماجراجویی، امورخیریه، سرگرمی، امور تحصیلی، امور مالی، سلامتی، شغل، خانواده می باشند. و جالب اینجاست که برای هرکدام راهکارهای عملی نیز ارائه کرده است.

این کتاب در 88 صفحه به امور مهم شناخت رسالت در زندگی و مشخص کردن آن پرداخته است.

امیدوارم از خواندن این کتاب لذت ببرید...